Selasa, 26 Juni 2012





Playing at home.


Hi, I am back. It is also a small part of the work of drawing for illustration of children, especially elementary school children. About playing at home, coming home from school


Children can play in our yard, playing a bicycle accompanied by her mother. Or play hide and seek in the yard of his home in the evening with his friends. And also the kids can play merrily with her parents at night, make the child happy and happy when playing at home.


Good for the kids, the other also, when playing at home, accompanied by his parents, sunggu a moment of fun for a family yahg happy.


Perhaps the picture was not good when compared with the images of others, but I hope you like it too! enjoy!



Bermain di Rumah.


Hai, ini saya kembali. Ini juga sebagian kecil dari pekerjaan menggambar untuk ilustrasi anak-anak, khususnya anak sekolah dasar. Tentang bermain di rumah, sepulang dari sekolah


Anak-anak bisa bermain di halaman pekarangan rumahnya, bermain sepeda ditemani ibunya. Atau bermain petak umpet di pekarangan rumahnya di waktu sore hari dengan teman-temannya. Dan juga anak-anak bisa bermain dengan riangnya bersama kedua orangtuanya di malam hari, membuat anak senang dan bahagia ketika bermain di rumah.


Semoga menyenangkan bagi anak-anak yang lainnya juga, ketika bermain di rumah, ditemani oleh kedua orangtuanya, sunggu saat-saat yang menyenangkan bagi sebuah keluarga yahg bahagia.


Mungkin hasil gambar saya tidak bagus bila dibandingkan dengan gambar orang lain, tapi semoga anda menyukainya juga! selamat menikmati!

0 komentar:

Posting Komentar